orang baik tengah tengok blog ini :')

18.12.11

Jangan menyerah eyqaa :)


D'massiv
Title : Jangan menyerah.


Lagu ni betul betul buat saya terharu. Apakata awak search lirik dia kat google dan fahami lirik dia betul betul ye. Ok just nice ;) Semalam saya terfikir yang saya .. hm saya .. ok saya tak baik! Taktahu kenapa secara tiba tiba terfikir sampai kesini. Awak beritahu saya, siapa yang tak mahu kan pasangan dalam hidup dia? Ok listen, saya bukan desperate sampai update kat blog lah apalah pasal hidup saya yang single ni.

Saya sedar diri sebelum orang sedarkan saya, jujur saya cakap saya tak baik, saya tak pandai nak melayan sangat, saya .. semua saya. Thats why saya macamni sampai sekarang. Bukan sebab saya memilih atau apa pun. Realiti, saya yang suka cari orang sana sini ajak text. Tapi jarang sekali ada orang yang text cari saya. Yelah mungkin sedikit kecik hati. Tapi tak apalah kan. Itu sementara. Saya tak sombong, tapi cuba lah cara awak nak berkenalan tu baik sikit :)

Rasanya, Allah dah buka pintu hati saya sedikit demi sedikit. Awak .. bukan senang nak berubah jadi baik. Dan sangat sangat senang nak berubah jadi jahat, sebab syaitan ada kat mana mana. Saya tak meraih simpati,  tapi saya tengah berusaha untuk ke arah kebaikan. Kalau awak rasa menyampah apa yang saya post ni, tolong jangan baca. Saya tak paksa. Saya sentiasa sayangkan orang yang sayang dengan saya :)



EM xoxo

No comments: