orang baik tengah tengok blog ini :')

25.12.11

Braces. Please be my mine.



Assalamualaikum. Tak jawab dosa hehehe.
Ok. Nak tahu tak apa yang saya inginkan? Tu lah dia, gambar atas tu. For sure, saya sangat mengimpikan pakai ni. Ye gigi saya tak cantik -.- macam vampire!! Tak tahu masa umur berapa, selalu nya setiap orang mesti ada gigi yang tetiba muncul kat gusi ni haa, then ayah nampak ayah terus paksa pergi klinik nak cabut gigi yang bawah supaya gigi yang keluar kat gusi tu ada tempat nak tumbuh. Fyi, saya cabut gigi yang comel ok hm. Ayah taknak gigi tu berlapis. Hari pertama pergi, sumpah nangis sebab dengar bunyi apa tah. Esoknya pergi lagi. Nahh! Gigi saya rongak kut. Sekarang gigi tu dah tumbuh dan berganjak ke bawah, itu bukan gigi bang! Itu taring. Tahu taring? Thats why saya cakap saya macam vampire -.- tsk tsk. Ok dalah taknak cerita! Haritu saya dedik dedik amik gambar nampak gigi. Then lepas dah habis amik gambar saya tengok hasilnya. Reaksi pertama?

Eeee buruk nya. Tsk tsk !

Nak tengok gambar saya nampak gigi? Tapi janji ok jangan beritahu sesiapa. Jangan tunjuk kat sesiapa hehehe. Janji oteh? Ni lah gambar paling buruk -.-
|
|
|
V

See? Buruk gila kut. Macam apa jeeee. Please lah please. Macam mana caranya saya nak dapatkan braces. Ouch! Ok jawapan nya saya kena kerja! Hurmmmmmmmm. Baiklah, akan saya pertimbangkan nak kerja kat mana. Hmmm hmmmm hmmmmm hmmmmm hmmmm Ah! Ok bai.



EM xoxo

No comments: