orang baik tengah tengok blog ini :')

13.12.11

This is real.

*webcam quality. Maaflah kalau saya pakai lengan pendek*

Assalamualaikum.
Hari ini saya tersangatlah boring. Kerja tak dapat. Duit pun tak ada. Er sebenarnya bukan kerja tak dapat. Memang ada, kerja MarryBrown, tahu kan marrybrown? Kawan yang lain semua dah kerja kat situ. Saya ni je terkedek kedek macam itik dok fikir nak kerja ke tak. Hm bukan apa lah kan. Kerja nya start 3petang, habis 11malam. Apa ??? 11malam? Perempuan balik 11malam? *muncung*

Tapi kenapa kawan saya relax je kerja balik 11malam? Alaaa saya takut kena culik lah :3 *gedik*
Tak adalah, kita kan perempuan mestilah takut balik 11malam, tu pun belum tentu sampai rumah 11.02 kan? Paling paling sampai rumah 11.15 ke. Dan tak kan pukul 12malam nak makan? Hehew
Sekarang ni, apa yang saya mampu buat cuma hm .. err cuma .. makan tidur online, makan tidur online. Lah, macam orang tak ada masa depan jee kan --'
Ok dahlah, taknak cerita pasal kerja. Tapi mana nak dapat duit. Mana ada duit jatuh dari langit.
Eee benci lah. Tak apa, akan saya fikirkan kemudian. Act ayah ada kedai runcit, dan ayah cakap camni.

Ayah : Alaaa apa susah, kerja jelah dengan ayah.
Aku : Hm jaga kedai? Berapa ayah nak bagi sehari?
Ayah : Adalah dalam rm3 sehari.
Aku : Er haa rm3? Ayah gurau ke apa ni --'

Yahhhhhhh, kita ni bukan budak kecik. Hmmmm kalau macamni, esok jugak nak pergi plkn! Ada judak dapat duit selama kat sana. Eh chop chop, saya bukan mata duitan ok asyik fikir duit je memanjang. Tapi saya perlukan duit untuk beli barang barang untuk ke plkn nanti lah. Tak kan nak mintak ayah.
Ok lah taknak cerita pasal ni. Bye



EM xoxo

No comments: