orang baik tengah tengok blog ini :')

26.12.11

Let me introduce you to my siblings.


*anak panah merah*

Yang ini abang saya yang sulung. Nama Hairul Amri. Saya akui dia 'sedikit' handsome hehehe. Special nya dia, dia mengutamakan makan. Kenapa? Bila saya keluar jenjalan dengan dia. Boleh mintak apa je, asalkan makanan. Kalau bukan makanan dia kedekut cikit :p dan dan je. Tapi percaya lah abang mana tak sayangkan adik kan? Well, saya adik yang paling dia sayang wakaka! Kdah. Dia dah lama tak balik rumah since dapat kerja kat kl. Dan amat susah untuk saya pow duit dia. Ekekeke. Tapi kena focus pada wallet dia dulu. Dan dia berjanji bahawasa nya kalau result spm saya dapat 9A dia akan belikan phone baru untuk saya iaitu blackberry. Along, bukan apa masalahnya sekarang eyqaa amik 8subjek je dan dan jelah nak dapat 9A :p



K ini akak saya. Nama Lismarni. Anda boleh panggil dia Alice. Dia pernah berlakon dalam cerita Alice in Wonderland *jeling* Kah kah bukan lah tipu je. Dia pantang nampak buah buahan, especeli buah yang masam masam. Dan dia .. hehehe dia shoppaholic yang paling berpotensi dan mampu bersaing dengan dunia luar aHaKsSs~ Ah senang cerita dia suka makan. Itu je kut, sebab dia takde lah special sangat wakaka *aku harap kau tak baca ni kak*



Ni abang yang ketiga. Nama Fahruradzi. Panggil ozie atau razi. Apake peliknya, saya dari kecik dah terbiasa panggil dia amajik kah kah jauh perginya aHaKsSs~ adakah dia mirip kamal adli? No no no tak mirip langsung ok dia je yang perasan kahkah. Memandangkan saya ni adik dia, kadang kala dia tak kesah saya curi duit dia hehehe. Saya ada hutang dengan dia, saya harap dia lupa tentang tu :p Focus saya? Pada dompet dia. Apa? Saya bukan mata duitan ok -.- saya memang suka mintak duit kat adik beradik. Apa salahnya kan? Kdah.







. . . .













Bawah lagi ..













Mana eh. Bawah lagi kut ..
















K ni dia ..
|
|
V


Saya lah anak bongsu. Nama .... adalah hehehe siapa yang dah tahu tu diam buat muka comel :3
Dia lah yang paling bajet, sakai. Atetete tapi percaya lah saya anak yang baik *baik ke* kadang kadang tu baik lah jugak. Sebab nya .. saya tinggal sorang je kat rumah ni semua nya dah kerja belajar. Oh maksudnya tinggal bertiga dengan mak ayah. Dan dan .. ah! nyampah lah cenggini. Saya kena plkn ok aHaKsSs~ ok disini saya jujur dengan sejujur jujur nya. Saya memang suka makan. Tak kira apa pun. Guys, take a note .. kalau nak ngurat saya jangan bagi bunga tapi bagi saya makanan *kenyit* Ok saya tak special. Kdah.



EM xoxo

No comments: